onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag tårtor

Mina två alla hjärtans dags tårtor.
Första tårtan: Chokladtårta med hallon mousse och chokladbitar (bild 1).
Ovanpå: Smörkräm med smak av choklad (bild 2).

Andra tårtan: gräddtårta med smält vit choklad på toppen (bild 3).
I tårtan: marsansås och chokladpudding (bild 5).
Har jag sagt att jag hatar att jobba med grädde. Jag kan verkligen inte jobba med grädde. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Grädde och jag funkar inte tillsammans!

Men båda två vart goda och hallonmoussen vart super god. De smakade vekligen hallon. Å med alla dessa chokladbitar både i och på tårtan, vart den super duper god.
I den rosa tårtan hade jag lagt på massa marsansås och chokladpudding, så den smakade gigantisk god.
Men med denna tårtbotten så blir tårtan och smaken mycket bättre. Den kommer ifrån mig favvo blogg: stheavenstreet.blogspot.com












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar