lördag 4 augusti 2012

Amsterdam + film

Dansat med Charie Chaplin

Denna vecka har jag varit i Amsterdam. Helt underbar stad med broar och husen som står tätt intill varandra.
Denna gång var vi på Madame Tussauds och såg kändisar i vax. Helt otroligt häftigt och äckligt på samma gång.
Ha lagt upp en fil som ni kan se hur jag dansar med Charie Chaplin. Helt sjuk grej. Hoppas ni kan se den :)

Shoppat har jag såklart gjort men denna gång har de blivit lite dyrare på mat och kläder. Men jag fick hem 3 tröjor, ett par byxor och ett par skor.

Väl hemma så kan jag säga med stolthet att jag har saknat Sverige och hema. Men den jag har saknat mest är såklart Tim. Han vart så glad när jag träffade honom idag, jag fick en lååång kram och han har sagt flera gånger att han jag saknat mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar